Bezproblémová reklamace

Jak zboží reklamovat nebo vrátit?

  •          Snadno, bez starostí a zdarma při podání zásilky na České poště s naším odpovědním štítkem!
  •          Výměna zboží kus za kus, anebo vrácení peněz!

Zboží lze reklamovat z důvodu?

  •          odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů
  •          poškození produktu
  •          nefunkčnosti produktu
  •          obdržení jiného produktu, než jste si objednali

 

Do kdy mohu zboží reklamovat nebo vrátit?

Zboží lze reklamovat nebo vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Po uplynutí 14denní lhůty je nutné do reklamačního formuláře napsat důvod reklamace nebo vrácení.

Zakoupili jste zboží, ale je poškozené nebo nefunguje?

Zboží lze vrátit v rámci 14denní lhůty buď osobně na naší pobočce v Táboře nebo přes dopravce. Zboží mohlo být porušeno při přepravě nebo se mohlo jednat o vadný kus. V tomto případě Vám většinou na naše náklady zašleme nový kus zboží.

Jaký proces vás čeká při reklamaci/vracení zboží?

Klikněte na odkaz: https://www.nejlepsi-darecky.cz/reklamace a vyplňte celý reklamační formulář. Položky označené červenou hvězdičkou jsou povinné údaje k vyplnění. Nezapomeňte zaškrtnout, jestli chcete zboží vyměnit, opravit, chcete vrátit peníze, anebo vrátit zboží v zákonné lhůtě. Poté je důležité zaškrtnout – Chci zaslat odpovědní štítek. Reklamaci potvrďte pomocí tlačítka Odeslat reklamaci. Vaší reklamaci zařadíme ihned do systému a následně vám zašleme odpovědní štítek.

Pokud máte s vyplňováním reklamačního formuláře i tak potíže, kontaktujte naše zákaznické oddělení na čísle: +420 380 070 162 nebo emailem reklamace@4leaders.cz .

Pokud budete vracet zboží přes Českou poštu, kdo hradí poštovné?

Poštovné jde na naše náklady, ale pouze s naším odpovědním štítkem.

Jakým způsobem dostanu štítek?

Štítek posíláme elektronicky na e-mail nebo v obálce Českou poštou.

K čemu je odpovědní štítek?

Tento štítek potřebujete k tomu, abyste mohli zboží vrátit přes Českou poštu zdarma.

Je možnost vracet zboží přes jiného dopravce než přes Českou poštu?

Ano, ale poštovné už hradí sám zákazník.

Co potřebujete k reklamaci nebo vrácení za dokumenty?

Buď číslo objednávky nebo číslo faktury, vše najdete v pravém horním rohu na faktuře.

 

Je nutné mít originální obal od výrobku?

K vyřízení reklamace není originální obal potřeba.

Za jak dlouho se budeme vaší reklamaci věnovat?

Budeme se snažit, co nejdříve vaší reklamaci vyřešit. Nejdéle pak v zákonné lhůtě do 30 dnů.

Jakým způsobem se peníze vracejí?

Peníze vrátíme na váš bankovní účet nebo je zašleme složenkou.

Kdy můžu očekávat vrácení/připsání peněz?

Peníze budou připsány v zákonné lhůtě do 14 dnů od vyřízení reklamace na váš zvolený bankovní účet.